نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آباده نقش حراست در کاهش تعارض های سازمان شهرداری ها (مورد مطالعه شهرداری آباده) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 165-176]
  • آثار خصوصی‌سازی بررسی مفاهیم و نظریه های خصوصی سازی و موفقیت های جهانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 140-155]
  • آگاهی درک شده بررسی تاثیر سازگاری درک شده بر آگاهی درک شده با نقش میانجی اعتماد درک شده (مورد مطالعه: بانک ملت شعب غرب تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 125-146]
  • آموزش ضمن خدمت مروری بر نقش سیستم آموزش ضمن خدمت بر ریزش پرسنل (مورد مطالعه : شرکت پترودانیال) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 57-68]
  • آمیختة بازاریابی مطالعه بازاریابی مویرگی با رویکرد مروری [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 75-87]

ا

  • ابزارها و تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال مروری بر بازاریابی دیجیتال و ابعاد آن از دیروز تا امروز [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 62-81]
  • ابهام شرکتی بررسی تأثیر شرایط رقابتی و ابهام شرکتی بر تازه واردان بازار سرمایه (مورد مطالعه : کاربران کارگزاری مفید ) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 44-61]
  • اجتماعی نقش رسانه ها بر بر سبک زندگی فردی و اجتماعی کودکان [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 127-130]
  • احساس خوشبختی ذهنی تأثیر حمایت سازمانی ادراک شده از طریق احساس خوشبختی ذهنی بر تعهد سازمانی (مطالعه موردی: کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شیراز) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 107-124]
  • اخلاق حرفه ای سنجش تاثیر ا خلاق حرفه ای و معنویت سازمانی بر افزایش وفاداری کارکنان و نشاط سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 71-91]
  • ارتباطات غیررسمی و اجتماعی بررسی تاثیر سیستم مدیریت دانش بر بازاریابی در فضای مجازی مورد مطالعه شرکت کارآفرین محور دانا سرمایه [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 197-208]
  • ارز مروری سیستماتیک بر ارز دیجیتال: پیش بینی آینده ی بیت‌کوین در سال 2022 [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 1-14]
  • ارز دیجیتال مروری سیستماتیک بر ارز دیجیتال: پیش بینی آینده ی بیت‌کوین در سال 2022 [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 1-14]
  • ارزش ادراک‌شده مشتری بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی (محصول، قیمت، خدمات پس از فروش، مکان) بر حفظ مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی‌گر ارزش ادراک‌شده مشتری (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی پوشاک دی‌جی استایل) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 93-106]
  • ارزش افزوده اقتصادی مطالعه ارزش افزوده اقتصادی با رویکرد مروری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 42-57]
  • ارزش لوکس ابزارها و اهداف ایجاد ارزش لوکس در گردشگری دریایی: مورد گردشگران چینی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 22-44]
  • استانداردسازی تاثیراستانداردسازی و سفارش‌سازی بر کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان با تعدیل‌گری رضایتمندی مشتری(مورد مطالعه: واحد بهره برداری ذخایر گازی پالایشگاه چهارم پارس جنوبی) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 143-163]
  • استراتژی مطالعه بازاریابی عصبی با رویکرد مروری [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 10-27]
  • استراتژی بازاریابی سبز مروری بر مدیریت بازاریابی سبز: یک رویکرد ابعادی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
  • اشتیاق شغلی سنجش تاثیر تعالی سازمانی بر بهبود اشتیاق شغلی کارکنان و تاثیر آن برخودکارآمدی سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 217-234]
  • اصول ارائه یک طرح سلسله مراتبی در زمینه بازاریابی اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 15-41]
  • اعتماد شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: کاربران بانکداری اینترنتی بانک سامان) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 23-43]
  • اعتماد الکترونیک بررسی تاثیر امنیت درک شده بر اعتماد الکترونیک و قصد استفاده عملیاتی با نقش میانجی نگرش استفاده و قصد رفتاری [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 21-36]
  • اعتماد به برند بررسی تأثیر طعم درک شده ، کیفیت درک شده و اعتماد به برند بر تمایل به خرید با نقش تبدیلگر جایزه طعم (موردمطالعه: رستوران‌های پدر خوب شمال تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 69-92]
  • اعتماد درک شده بررسی تاثیر سازگاری درک شده بر آگاهی درک شده با نقش میانجی اعتماد درک شده (مورد مطالعه: بانک ملت شعب غرب تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 125-146]
  • افراد مشهور بررسی تأثیر افراد مشهور بر قابلیت اعتماد، نگرش برند و حسادت با نقش میانجی حضور اجتماعی(مطالعه موردی : نوین چرم تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 50-70]
  • اقلام تعهدی اختیاری شناسایی و تبیین رابطه بین کیفیت سود و توانایی مدیریت [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 75-85]
  • اقلام تعهدی غیر اختیاری شناسایی و تبیین رابطه بین کیفیت سود و توانایی مدیریت [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 75-85]
  • امنیت تجارت کسب مزیت رقابتی ؛ شاخصی نو در استقرار اثر بخش تجارت الکترونیک [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 156-178]
  • امنیت درک شده بررسی تاثیر امنیت درک شده بر اعتماد الکترونیک و قصد استفاده عملیاتی با نقش میانجی نگرش استفاده و قصد رفتاری [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 21-36]
  • انسان مطالعه بازاریابی عصبی با رویکرد مروری [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 10-27]
  • انعطاف‌پذیری رابط بازاریابی فروش بررسی تاثیر انعطاف‌پذیری رابط بازاریابی فروش بر نتایج بازاریابی فروش با نقش‌های تعدیل‌گری پویایی محیطی و سرعت انعطاف‌پذیری (مورد مطالعه: پخش مواد غذایی قاسم همدان) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 37-52]
  • انگیزش بررسی اهمیت پاداش های کلامی بر انگیزه خود مصممی مدیران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 65-74]
  • اهداف توسعه پایدار اهمیت مدیریت منابع انسانی پایدار برای دستیابی مقاصد و اهداف توسعه پایدار [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 200-216]

ب

  • بازار سرمایه بررسی چگونگی اثرگذاری مدیریت مالی الکترونیک بر بازار سرمایه [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 60-70]
  • بازاریابی تاثیرپذیری صنعت گردشگری از بازاریابی الکترونیکی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 82-100]
  • بازاریابی مطالعه بازاریابی عصبی با رویکرد مروری [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 10-27]
  • بازاریابی عوامل موثر بر رفتار خریداران و تاثیر خلاقیت و نوآوری در بازاریابی صنعتی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 45-56]
  • بازاریابی مروری بر انواع خدمات بانکی با رویکرد شبکه های اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 99-105]
  • بازاریابی هوش مصنوعی در بازاریابی: مرور نظام مند و مسیر تحقیقات آتی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-14]
  • بازاریابی مطالعه نقش داستان‌سرایی در بازاریابی دیجیتال [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 38-49]
  • بازاریابی بررسی تاثیر فضای مجازی بر بازاریابی و تبلیغات (شرکت موتورسازی کویر) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 256-268]
  • بازاریابی آنلاین و آفلاین مروری بر بازاریابی دیجیتال و ابعاد آن از دیروز تا امروز [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 62-81]
  • بازاریابی الکترونیکی تاثیرپذیری صنعت گردشگری از بازاریابی الکترونیکی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 82-100]
  • بازاریابی دیجیتال مروری بر بازاریابی دیجیتال و ابعاد آن از دیروز تا امروز [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 62-81]
  • بازاریابی دیجیتال مطالعه نقش داستان‌سرایی در بازاریابی دیجیتال [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 38-49]
  • بازاریابی سنتی مطالعه نقش داستان‌سرایی در بازاریابی دیجیتال [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 38-49]
  • بازاریابی صنعتی شناسایی و بررسی عوامل محیطی موثر بر بازاریابی صنعتی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-9]
  • بازار یابی عصبی بررسی نقش بازاریابی عصبی در رفتار هیجانی خرید در مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 101-119]
  • بازاریابی عصبی مطالعه بازاریابی عصبی با رویکرد مروری [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 10-27]
  • بازاریابی مویرگی مطالعه بازاریابی مویرگی با رویکرد مروری [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 75-87]
  • بانکداری اینترنتی شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: کاربران بانکداری اینترنتی بانک سامان) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 23-43]
  • بانک های تجاری بررسی ریسک نقدینگی در بانک های تجاری با رویکرد مروری [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 85-98]
  • بررسی تطبیقی بررسی تطبیقی مقامات حضرت محمد (ص) با مقامات حضرت عیسی (ع) از دیدگاه قرآن و حدیث [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 131-142]
  • برند مروری بر مفاهیم وفاداری به برند در ادبیات بازاریابی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 8-22]
  • برندهای مُد گزینش برند مصرف کننده در سایت‌های خرید اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 45-64]
  • بهایابی بر مبنای فعالیت زمانگرا شناسایی و رتبه بندی موانع به کارگیری سیستم بهایابی بر TD-ABC در صنایع سنگ استان فارس [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 177-186]
  • بهره وری و عملکرد سازمانی بررسی تاثیر سیستم مدیریت دانش بر بازاریابی در فضای مجازی مورد مطالعه شرکت کارآفرین محور دانا سرمایه [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 197-208]
  • بورس اوراق بهادار تهران تاثیر حاکمیت شرکتی بر ثبات مالی و دسترسی به خدمات مالی در بانک‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 53-68]
  • بورس اوراق بهادار تهران تاثیر حاکمیت شرکتی بر ثبات مالی و دسترسی به خدمات مالی در بانک‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 117-134]
  • بیت کوین مروری سیستماتیک بر ارز دیجیتال: پیش بینی آینده ی بیت‌کوین در سال 2022 [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 1-14]

پ

  • پاداش بررسی اهمیت پاداش های کلامی بر انگیزه خود مصممی مدیران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 65-74]
  • پاداش کلامی بررسی اهمیت پاداش های کلامی بر انگیزه خود مصممی مدیران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 65-74]
  • پاسخگویی درک شده بررسی تاثیر ابعاد تعامل ادراک شده اینترنتی بر قصد استفاده مداوم کاربران با نقش های میانجی زیبایی شناسی، جذابیت درک شده و نگرش مصرف کننده(مورد مطالعه: مشتریان شهر فرش) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 30-65]
  • پنل دلفی شناسایی و بررسی عوامل محیطی موثر بر بازاریابی صنعتی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-9]
  • پیش‌بینی مروری سیستماتیک بر ارز دیجیتال: پیش بینی آینده ی بیت‌کوین در سال 2022 [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 1-14]
  • پیش بینی سود بررسی تاثیر مالکیت نهادی بر رابطه بین جریان وجوه نقد آزاد و جریان نقدی عملیاتی و پیش بینی سود [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 71-99]
  • پیوند انگیزه و ترجیحات نقش انگیزه‌های اساسی در تمایل به پرداخت آنلاین در تجارت الکترونیک [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 58-74]

ت

  • تئوری بازاریابی اجتماعی ارائه یک طرح سلسله مراتبی در زمینه بازاریابی اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 15-41]
  • تازه واردان مفید بررسی تأثیر شرایط رقابتی و ابهام شرکتی بر تازه واردان بازار سرمایه (مورد مطالعه : کاربران کارگزاری مفید ) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 44-61]
  • تاکتیک‌های مذاکره شناسایی و رتبه‌بندی تاکتیک‌های مذاکره در گفتمان مذاکرات شورای اسلامی شهر شیراز به روش AHP در شورای شهر شیراز [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 209-244]
  • تبلیغات بررسی تاثیر فضای مجازی بر بازاریابی و تبلیغات (شرکت موتورسازی کویر) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 256-268]
  • تجارت الکترونیک نقش انگیزه‌های اساسی در تمایل به پرداخت آنلاین در تجارت الکترونیک [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 58-74]
  • تجارت الکترونیک کسب مزیت رقابتی ؛ شاخصی نو در استقرار اثر بخش تجارت الکترونیک [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 156-178]
  • تجربه ی اقتصادی ابزارها و اهداف ایجاد ارزش لوکس در گردشگری دریایی: مورد گردشگران چینی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 22-44]
  • تحلیل تعدیلی نقش انگیزه‌های اساسی در تمایل به پرداخت آنلاین در تجارت الکترونیک [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 58-74]
  • تحلیل کتاب سنجی هوش مصنوعی در بازاریابی: مرور نظام مند و مسیر تحقیقات آتی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-14]
  • تسهیم دانش نقش استراتژی های مدیریت دانش بر یادگیری سازمانی ، نو آوری سازمانی و تسهیم دانش در سازمان [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 179-199]
  • تصویربرداری عصبی بررسی نقش بازاریابی عصبی در رفتار هیجانی خرید در مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 101-119]
  • تطبیق اولویت‌ها نقش انگیزه‌های اساسی در تمایل به پرداخت آنلاین در تجارت الکترونیک [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 58-74]
  • تعارض نقش حراست در کاهش تعارض های سازمان شهرداری ها (مورد مطالعه شهرداری آباده) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 165-176]
  • تعالی سازمانی سنجش تاثیر تعالی سازمانی بر بهبود اشتیاق شغلی کارکنان و تاثیر آن برخودکارآمدی سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 217-234]
  • تعهد خریدار عوامل موثر بر رفتار خریداران و تاثیر خلاقیت و نوآوری در بازاریابی صنعتی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 45-56]
  • تعهد سازمانی ارائه مدل علی مسئولیت اجتماعی سازمان با تاکید بر نقش تعهد سازمانی(مورد مطالعه: شرکت های صنعتی شهر تهران در سال 99) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 28-44]
  • تعهد سازمانی بررسی ادراک مسئولیت پذیری اجتماعی و تأثیر آن بر رضایت شغلی و تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 118-139]
  • تعهد سازمانی تأثیر حمایت سازمانی ادراک شده از طریق احساس خوشبختی ذهنی بر تعهد سازمانی (مطالعه موردی: کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شیراز) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 107-124]
  • تغییر سازمانی بررسی تاثیر تفکر استراتژیک و تغییر سازمانی و کاهش فرسودگی شغلی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 92-117]
  • تفکر استراتژیک بررسی تاثیر تفکر استراتژیک و تغییر سازمانی و کاهش فرسودگی شغلی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 92-117]
  • تکامل بازاریابی دیجیتال مروری بر بازاریابی دیجیتال و ابعاد آن از دیروز تا امروز [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 62-81]
  • تکنیک ها ارائه یک طرح سلسله مراتبی در زمینه بازاریابی اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 15-41]
  • تمایل به پرداخت نقش انگیزه‌های اساسی در تمایل به پرداخت آنلاین در تجارت الکترونیک [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 58-74]
  • تمایل به خرید بررسی تأثیر طعم درک شده ، کیفیت درک شده و اعتماد به برند بر تمایل به خرید با نقش تبدیلگر جایزه طعم (موردمطالعه: رستوران‌های پدر خوب شمال تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 69-92]
  • توابع مالی شاخص های مهم در مدیریت مالی و مروری بر مدل سازی آنها [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-7]
  • توانایی مدیریت شناسایی و تبیین رابطه بین کیفیت سود و توانایی مدیریت [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 75-85]
  • توزیع مطالعه بازاریابی مویرگی با رویکرد مروری [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 75-87]
  • تولید محتوا لزوم توجه به تولید محتوی در مدیریت رسانه های اجتماعی [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 243-255]
  • تولیدی ظروف یکبار مصرف بررسی تأثیرات نوآوری زیست‌محیطی، گرایش زیست‌محیطی و همکاری تأمین‌کننده بر عملکرد شرکت(مطالعه موردی: شرکت‌های تولیدی ظروف یکبار مصرف گیاهی تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 147-164]

ث

  • ثبات مالی بررسی ریسک نقدینگی در بانک های تجاری با رویکرد مروری [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 85-98]
  • ثبات مالی تاثیر حاکمیت شرکتی بر ثبات مالی و دسترسی به خدمات مالی در بانک‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 53-68]
  • ثبات مالی تاثیر حاکمیت شرکتی بر ثبات مالی و دسترسی به خدمات مالی در بانک‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 117-134]

ج

  • جذابیت درک شده بررسی تاثیر ابعاد تعامل ادراک شده اینترنتی بر قصد استفاده مداوم کاربران با نقش های میانجی زیبایی شناسی، جذابیت درک شده و نگرش مصرف کننده(مورد مطالعه: مشتریان شهر فرش) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 30-65]
  • جریان نقدی عملیاتی بررسی تاثیر مالکیت نهادی بر رابطه بین جریان وجوه نقد آزاد و جریان نقدی عملیاتی و پیش بینی سود [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 71-99]
  • جریان وجوه نقد آزاد بررسی تاثیر مالکیت نهادی بر رابطه بین جریان وجوه نقد آزاد و جریان نقدی عملیاتی و پیش بینی سود [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 71-99]

چ

  • چابکی نقش چابکی در سازمان شهرداری ها(مورد مطالعه شهرداری استان فارس) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 187-196]
  • چارچوب انگیزه‌های اساسی نقش انگیزه‌های اساسی در تمایل به پرداخت آنلاین در تجارت الکترونیک [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 58-74]

ح

  • حاکمیت شرکتی تاثیر حاکمیت شرکتی بر ثبات مالی و دسترسی به خدمات مالی در بانک‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 53-68]
  • حاکمیت شرکتی تاثیر حاکمیت شرکتی بر ثبات مالی و دسترسی به خدمات مالی در بانک‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 117-134]
  • حدیث بررسی تطبیقی مقامات حضرت محمد (ص) با مقامات حضرت عیسی (ع) از دیدگاه قرآن و حدیث [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 131-142]
  • حراست نقش حراست در کاهش تعارض های سازمان شهرداری ها (مورد مطالعه شهرداری آباده) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 165-176]
  • حراست نقش حراست شهرداری ها در کاهش رفتارهای انحرافی ضدتولید [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 100-111]
  • حضرت عیسی (ع) بررسی تطبیقی مقامات حضرت محمد (ص) با مقامات حضرت عیسی (ع) از دیدگاه قرآن و حدیث [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 131-142]
  • حضرت محمد (ص) بررسی تطبیقی مقامات حضرت محمد (ص) با مقامات حضرت عیسی (ع) از دیدگاه قرآن و حدیث [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 131-142]
  • حضور اجتماعی بررسی تأثیر افراد مشهور بر قابلیت اعتماد، نگرش برند و حسادت با نقش میانجی حضور اجتماعی(مطالعه موردی : نوین چرم تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 50-70]
  • حفظ نیروی انسانی مروری بر نقش سیستم آموزش ضمن خدمت بر ریزش پرسنل (مورد مطالعه : شرکت پترودانیال) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 57-68]
  • حمایت سازمانی ادراک شده تأثیر حمایت سازمانی ادراک شده از طریق احساس خوشبختی ذهنی بر تعهد سازمانی (مطالعه موردی: کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شیراز) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 107-124]
  • حواس پنج گانه بررسی نقش بازاریابی عصبی در رفتار هیجانی خرید در مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 101-119]

خ

  • خدمات بانکی مروری بر انواع خدمات بانکی با رویکرد شبکه های اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 99-105]
  • خدمات پس از فروش بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی (محصول، قیمت، خدمات پس از فروش، مکان) بر حفظ مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی‌گر ارزش ادراک‌شده مشتری (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی پوشاک دی‌جی استایل) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 93-106]
  • خرید مطالعه بازاریابی عصبی با رویکرد مروری [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 10-27]
  • خرید اجتماعی گزینش برند مصرف کننده در سایت‌های خرید اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 45-64]
  • خودکارآمدی سازمانی سنجش تاثیر تعالی سازمانی بر بهبود اشتیاق شغلی کارکنان و تاثیر آن برخودکارآمدی سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 217-234]
  • خود مصممی بررسی اهمیت پاداش های کلامی بر انگیزه خود مصممی مدیران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 65-74]

د

  • داده بنیاد ارائه مدل داستان‌سرایی برند سبز در صنایع غذایی(مطالعه موردی: صنایع غذایی سحر همدان) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 1-20]
  • داستان سرایی مطالعه نقش داستان‌سرایی در بازاریابی دیجیتال [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 38-49]
  • داستان سرایی برند سبز ارائه مدل داستان‌سرایی برند سبز در صنایع غذایی(مطالعه موردی: صنایع غذایی سحر همدان) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 1-20]
  • دسترسی به خدمات مالی تاثیر حاکمیت شرکتی بر ثبات مالی و دسترسی به خدمات مالی در بانک‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 53-68]
  • دسترسی به خدمات مالی تاثیر حاکمیت شرکتی بر ثبات مالی و دسترسی به خدمات مالی در بانک‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 117-134]
  • دیجیتال مارکتینگ مروری بر بازاریابی دیجیتال و ابعاد آن از دیروز تا امروز [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 62-81]

ر

  • راهبردهای بازاریابی راهبردهای بازاریابی سازمان‌ها از طریق رسانه‌های اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 69-84]
  • رتبه‌بندی AHP شناسایی و رتبه‌بندی تاکتیک‌های مذاکره در گفتمان مذاکرات شورای اسلامی شهر شیراز به روش AHP در شورای شهر شیراز [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 209-244]
  • رسالت نبوت و رسالت در قرآن [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 291-297]
  • رسانه نقش رسانه ها بر بر سبک زندگی فردی و اجتماعی کودکان [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 127-130]
  • رسانه‌ اثرگذاری رسانه‌های اجتماعی بر توسعه گردشگری درمانی(مورد مطالعه: شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 298-303]
  • رسانه های اجتماعی راهبردهای بازاریابی سازمان‌ها از طریق رسانه‌های اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 69-84]
  • رضایت شغلی بررسی ادراک مسئولیت پذیری اجتماعی و تأثیر آن بر رضایت شغلی و تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 118-139]
  • رضایت‌مندی مشتریان تاثیراستانداردسازی و سفارش‌سازی بر کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان با تعدیل‌گری رضایتمندی مشتری(مورد مطالعه: واحد بهره برداری ذخایر گازی پالایشگاه چهارم پارس جنوبی) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 143-163]
  • رفتار شهروندی سازمانی بررسی تاثیر ویژگی های امنیت بخشی محیط کار بر نیات رفتاری کارکنان با نقش میانجی هماهنگی و اثربخشی کارکنان با تکیه بر آموزه‌های اسلامی (مورد مطالعه: کارکنان آسایشگاه سالمندان کهریزک تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 1-29]
  • رفتار مشتری بررسی نقش بازاریابی عصبی در رفتار هیجانی خرید در مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 101-119]
  • رفتارهای ضدتولید نقش حراست شهرداری ها در کاهش رفتارهای انحرافی ضدتولید [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 100-111]
  • روابط خریدار و فروشنده عوامل موثر بر رفتار خریداران و تاثیر خلاقیت و نوآوری در بازاریابی صنعتی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 45-56]
  • روده‌ها نقش مدیریت فروش میوه انار و فرآورده‌های آن در جلوگیری و پیشگیری از سرطان‌های دستگاه گوارش (مورد مطالعه: روده‌ها، مری و معده) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 164-169]
  • روش های خصوصی سازی بررسی مفاهیم و نظریه های خصوصی سازی و موفقیت های جهانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 140-155]
  • ریزش پرسنل مروری بر نقش سیستم آموزش ضمن خدمت بر ریزش پرسنل (مورد مطالعه : شرکت پترودانیال) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 57-68]
  • ریسک اعتباری بررسی ریسک نقدینگی در بانک های تجاری با رویکرد مروری [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 85-98]
  • ریسک نقدینگی بررسی ریسک نقدینگی در بانک های تجاری با رویکرد مروری [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 85-98]

ز

  • زیبایی شناسی بررسی تاثیر ابعاد تعامل ادراک شده اینترنتی بر قصد استفاده مداوم کاربران با نقش های میانجی زیبایی شناسی، جذابیت درک شده و نگرش مصرف کننده(مورد مطالعه: مشتریان شهر فرش) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 30-65]

س

  • ساختار دانش تأثیر سبک های یادگیری و ساختار دانش بر عملکرد فروش (مورد مطالعه: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 112-126]
  • ساختار عقلانی هوش مصنوعی در بازاریابی: مرور نظام مند و مسیر تحقیقات آتی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-14]
  • ساختار مفهومی هوش مصنوعی در بازاریابی: مرور نظام مند و مسیر تحقیقات آتی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-14]
  • سازگاری درک شده بررسی تاثیر سازگاری درک شده بر آگاهی درک شده با نقش میانجی اعتماد درک شده (مورد مطالعه: بانک ملت شعب غرب تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 125-146]
  • سبک زندگی فردی نقش رسانه ها بر بر سبک زندگی فردی و اجتماعی کودکان [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 127-130]
  • سبک های یادگیری تأثیر سبک های یادگیری و ساختار دانش بر عملکرد فروش (مورد مطالعه: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 112-126]
  • سرطان دستگاه گوارش نقش مدیریت فروش میوه انار و فرآورده‌های آن در جلوگیری و پیشگیری از سرطان‌های دستگاه گوارش (مورد مطالعه: روده‌ها، مری و معده) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 164-169]
  • سفارش‌سازی تاثیراستانداردسازی و سفارش‌سازی بر کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان با تعدیل‌گری رضایتمندی مشتری(مورد مطالعه: واحد بهره برداری ذخایر گازی پالایشگاه چهارم پارس جنوبی) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 143-163]
  • سود عملیاتی مطالعه ارزش افزوده اقتصادی با رویکرد مروری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 42-57]

ش

  • شاخص های مالی شاخص های مهم در مدیریت مالی و مروری بر مدل سازی آنها [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-7]
  • شبکه های اجتماعی راهبردهای بازاریابی سازمان‌ها از طریق رسانه‌های اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 69-84]
  • شبکه های اجتماعی مروری بر انواع خدمات بانکی با رویکرد شبکه های اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 99-105]
  • شخصی سازی درک شده بررسی تاثیر ابعاد تعامل ادراک شده اینترنتی بر قصد استفاده مداوم کاربران با نقش های میانجی زیبایی شناسی، جذابیت درک شده و نگرش مصرف کننده(مورد مطالعه: مشتریان شهر فرش) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 30-65]
  • شرایط رقابتی بررسی تأثیر شرایط رقابتی و ابهام شرکتی بر تازه واردان بازار سرمایه (مورد مطالعه : کاربران کارگزاری مفید ) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 44-61]
  • شرکت معدنی و صنعتی چادرملو تأثیر سبک های یادگیری و ساختار دانش بر عملکرد فروش (مورد مطالعه: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 112-126]
  • شرکت های تولیدی ارائه مدل علی مسئولیت اجتماعی سازمان با تاکید بر نقش تعهد سازمانی(مورد مطالعه: شرکت های صنعتی شهر تهران در سال 99) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 28-44]
  • شناسایی موانع به کارگیری TDABC شناسایی و رتبه بندی موانع به کارگیری سیستم بهایابی بر TD-ABC در صنایع سنگ استان فارس [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 177-186]
  • شهرداری نقش حراست در کاهش تعارض های سازمان شهرداری ها (مورد مطالعه شهرداری آباده) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 165-176]
  • شهرداری نقش چابکی در سازمان شهرداری ها(مورد مطالعه شهرداری استان فارس) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 187-196]
  • شهرداری نقش نوآوری کارکنان در بهبود شرایط سازمانی(مورد مطالعه شهرداری استان فارس)) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-11]
  • شهرداری نقش حراست شهرداری ها در کاهش رفتارهای انحرافی ضدتولید [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 100-111]

ص

  • صنایع فعال سبز ارائه مدل داستان‌سرایی برند سبز در صنایع غذایی(مطالعه موردی: صنایع غذایی سحر همدان) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 1-20]
  • صنعت گردشگری تاثیرپذیری صنعت گردشگری از بازاریابی الکترونیکی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 82-100]

ض

  • ضرورت تجارت الکترونیک کسب مزیت رقابتی ؛ شاخصی نو در استقرار اثر بخش تجارت الکترونیک [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 156-178]

ع

  • علاقه به اثربخشی بررسی تاثیر ویژگی های امنیت بخشی محیط کار بر نیات رفتاری کارکنان با نقش میانجی هماهنگی و اثربخشی کارکنان با تکیه بر آموزه‌های اسلامی (مورد مطالعه: کارکنان آسایشگاه سالمندان کهریزک تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 1-29]
  • علاقه به تایید مدیران بررسی تاثیر ویژگی های امنیت بخشی محیط کار بر نیات رفتاری کارکنان با نقش میانجی هماهنگی و اثربخشی کارکنان با تکیه بر آموزه‌های اسلامی (مورد مطالعه: کارکنان آسایشگاه سالمندان کهریزک تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 1-29]
  • علاقه به هماهنگی بررسی تاثیر ویژگی های امنیت بخشی محیط کار بر نیات رفتاری کارکنان با نقش میانجی هماهنگی و اثربخشی کارکنان با تکیه بر آموزه‌های اسلامی (مورد مطالعه: کارکنان آسایشگاه سالمندان کهریزک تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 1-29]
  • عملکرد بررسی تأثیرات نوآوری زیست‌محیطی، گرایش زیست‌محیطی و همکاری تأمین‌کننده بر عملکرد شرکت(مطالعه موردی: شرکت‌های تولیدی ظروف یکبار مصرف گیاهی تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 147-164]
  • عملکرد فروش تأثیر سبک های یادگیری و ساختار دانش بر عملکرد فروش (مورد مطالعه: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 112-126]
  • عوامل موثر شناسایی و بررسی عوامل محیطی موثر بر بازاریابی صنعتی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-9]

غ

  • غنای اطلاعات بررسی تاثیر سیستم مدیریت دانش بر بازاریابی در فضای مجازی مورد مطالعه شرکت کارآفرین محور دانا سرمایه [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 197-208]

ف

  • فرآورده‌ها درآمدی بر اهمیت فرآورده‌ها و مشتقات محصولی میوه انار برای مدیریت مسائل انسانی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 99-109]
  • فضای مجازی بررسی تاثیر فضای مجازی بر بازاریابی و تبلیغات (شرکت موتورسازی کویر) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 256-268]

ق

  • قابلیت اعتماد بررسی تأثیر افراد مشهور بر قابلیت اعتماد، نگرش برند و حسادت با نقش میانجی حضور اجتماعی(مطالعه موردی : نوین چرم تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 50-70]
  • قرآن بررسی تطبیقی مقامات حضرت محمد (ص) با مقامات حضرت عیسی (ع) از دیدگاه قرآن و حدیث [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 131-142]
  • قران کریم نبوت و رسالت در قرآن [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 291-297]
  • قصد استفاده عملیاتی بررسی تاثیر امنیت درک شده بر اعتماد الکترونیک و قصد استفاده عملیاتی با نقش میانجی نگرش استفاده و قصد رفتاری [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 21-36]
  • قصد استفاده مستمر بررسی تاثیر ابعاد تعامل ادراک شده اینترنتی بر قصد استفاده مداوم کاربران با نقش های میانجی زیبایی شناسی، جذابیت درک شده و نگرش مصرف کننده(مورد مطالعه: مشتریان شهر فرش) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 30-65]
  • قصد ماندن بررسی تاثیر ویژگی های امنیت بخشی محیط کار بر نیات رفتاری کارکنان با نقش میانجی هماهنگی و اثربخشی کارکنان با تکیه بر آموزه‌های اسلامی (مورد مطالعه: کارکنان آسایشگاه سالمندان کهریزک تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 1-29]
  • قیمت بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی (محصول، قیمت، خدمات پس از فروش، مکان) بر حفظ مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی‌گر ارزش ادراک‌شده مشتری (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی پوشاک دی‌جی استایل) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 93-106]

ک

  • کارایی بررسی تاثیر ویژگی های امنیت بخشی محیط کار بر نیات رفتاری کارکنان با نقش میانجی هماهنگی و اثربخشی کارکنان با تکیه بر آموزه‌های اسلامی (مورد مطالعه: کارکنان آسایشگاه سالمندان کهریزک تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 1-29]
  • کارکنان نقش چابکی در سازمان شهرداری ها(مورد مطالعه شهرداری استان فارس) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 187-196]
  • کارکنان نقش نوآوری کارکنان در بهبود شرایط سازمانی(مورد مطالعه شهرداری استان فارس)) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-11]
  • کارگزاری مفید بررسی تأثیر شرایط رقابتی و ابهام شرکتی بر تازه واردان بازار سرمایه (مورد مطالعه : کاربران کارگزاری مفید ) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 44-61]
  • کاهش فرسودگی بررسی تاثیر تفکر استراتژیک و تغییر سازمانی و کاهش فرسودگی شغلی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 92-117]
  • کروزر چینی ابزارها و اهداف ایجاد ارزش لوکس در گردشگری دریایی: مورد گردشگران چینی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 22-44]
  • کمیته امداد امام خمینی (ره) تأثیر حمایت سازمانی ادراک شده از طریق احساس خوشبختی ذهنی بر تعهد سازمانی (مطالعه موردی: کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شیراز) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 107-124]
  • کنترل درک شده بررسی تاثیر ابعاد تعامل ادراک شده اینترنتی بر قصد استفاده مداوم کاربران با نقش های میانجی زیبایی شناسی، جذابیت درک شده و نگرش مصرف کننده(مورد مطالعه: مشتریان شهر فرش) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 30-65]
  • کودکان نقش رسانه ها بر بر سبک زندگی فردی و اجتماعی کودکان [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 127-130]
  • کیفیت خدمات فنی-کاربردی تاثیراستانداردسازی و سفارش‌سازی بر کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان با تعدیل‌گری رضایتمندی مشتری(مورد مطالعه: واحد بهره برداری ذخایر گازی پالایشگاه چهارم پارس جنوبی) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 143-163]
  • کیفیت سود شناسایی و تبیین رابطه بین کیفیت سود و توانایی مدیریت [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 75-85]

گ

  • گردشگری اثرگذاری رسانه‌های اجتماعی بر توسعه گردشگری درمانی(مورد مطالعه: شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 298-303]
  • گردشگری درمانی اثرگذاری رسانه‌های اجتماعی بر توسعه گردشگری درمانی(مورد مطالعه: شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 298-303]
  • گزینش برند گزینش برند مصرف کننده در سایت‌های خرید اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 45-64]

م

  • مالکیت نهادی بررسی تاثیر مالکیت نهادی بر رابطه بین جریان وجوه نقد آزاد و جریان نقدی عملیاتی و پیش بینی سود [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 71-99]
  • محصول مطالعه بازاریابی عصبی با رویکرد مروری [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 10-27]
  • محصول بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی (محصول، قیمت، خدمات پس از فروش، مکان) بر حفظ مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی‌گر ارزش ادراک‌شده مشتری (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی پوشاک دی‌جی استایل) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 93-106]
  • محصول سبز مروری بر مدیریت بازاریابی سبز: یک رویکرد ابعادی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
  • محصولی درآمدی بر اهمیت فرآورده‌ها و مشتقات محصولی میوه انار برای مدیریت مسائل انسانی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 99-109]
  • محیط خرد شناسایی و بررسی عوامل محیطی موثر بر بازاریابی صنعتی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-9]
  • محیط کلان شناسایی و بررسی عوامل محیطی موثر بر بازاریابی صنعتی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-9]
  • مدل سازی شاخص های مهم در مدیریت مالی و مروری بر مدل سازی آنها [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-7]
  • مدلهای وفاداری به برند مروری بر مفاهیم وفاداری به برند در ادبیات بازاریابی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 8-22]
  • مدیریت بررسی چگونگی اثرگذاری مدیریت مالی الکترونیک بر بازار سرمایه [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 60-70]
  • مدیریت ازدواج نقش مدیریت درآمدها در مدیریت ازدواج [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 88-94]
  • مدیریت بازاریابی سبز مروری بر مدیریت بازاریابی سبز: یک رویکرد ابعادی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
  • مدیریت برند گزینش برند مصرف کننده در سایت‌های خرید اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 45-64]
  • مدیریت پایدار منابع انسانی اهمیت مدیریت منابع انسانی پایدار برای دستیابی مقاصد و اهداف توسعه پایدار [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 200-216]
  • مدیریت دانش نقش استراتژی های مدیریت دانش بر یادگیری سازمانی ، نو آوری سازمانی و تسهیم دانش در سازمان [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 179-199]
  • مدیریت دانش بررسی تاثیر سیستم مدیریت دانش بر بازاریابی در فضای مجازی مورد مطالعه شرکت کارآفرین محور دانا سرمایه [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 197-208]
  • مدیریت درآمدها نقش مدیریت درآمدها در مدیریت ازدواج [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 88-94]
  • مدیریت رسانه های اجتماعی لزوم توجه به تولید محتوی در مدیریت رسانه های اجتماعی [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 243-255]
  • مدیریت فروش میوه انار نقش مدیریت فروش میوه انار و فرآورده‌های آن در جلوگیری و پیشگیری از سرطان‌های دستگاه گوارش (مورد مطالعه: روده‌ها، مری و معده) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 164-169]
  • مدیریت مالی شاخص های مهم در مدیریت مالی و مروری بر مدل سازی آنها [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-7]
  • مدیریت مالی بررسی چگونگی اثرگذاری مدیریت مالی الکترونیک بر بازار سرمایه [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 60-70]
  • مدیریت مالی الکترونیک بررسی چگونگی اثرگذاری مدیریت مالی الکترونیک بر بازار سرمایه [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 60-70]
  • مذاکره شناسایی و رتبه‌بندی تاکتیک‌های مذاکره در گفتمان مذاکرات شورای اسلامی شهر شیراز به روش AHP در شورای شهر شیراز [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 209-244]
  • مری نقش مدیریت فروش میوه انار و فرآورده‌های آن در جلوگیری و پیشگیری از سرطان‌های دستگاه گوارش (مورد مطالعه: روده‌ها، مری و معده) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 164-169]
  • مزیت رقابتی مطالعه بازاریابی مویرگی با رویکرد مروری [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 75-87]
  • مسئولیت اجتماعی سازمان ارائه مدل علی مسئولیت اجتماعی سازمان با تاکید بر نقش تعهد سازمانی(مورد مطالعه: شرکت های صنعتی شهر تهران در سال 99) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 28-44]
  • مسئولیت پذیری اجتماعی بررسی ادراک مسئولیت پذیری اجتماعی و تأثیر آن بر رضایت شغلی و تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 118-139]
  • مشتقات درآمدی بر اهمیت فرآورده‌ها و مشتقات محصولی میوه انار برای مدیریت مسائل انسانی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 99-109]
  • معده نقش مدیریت فروش میوه انار و فرآورده‌های آن در جلوگیری و پیشگیری از سرطان‌های دستگاه گوارش (مورد مطالعه: روده‌ها، مری و معده) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 164-169]
  • معنویت سازمانی سنجش تاثیر ا خلاق حرفه ای و معنویت سازمانی بر افزایش وفاداری کارکنان و نشاط سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 71-91]
  • معیارهای مبنا ارائه یک طرح سلسله مراتبی در زمینه بازاریابی اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 15-41]
  • مفاهیم ارائه یک طرح سلسله مراتبی در زمینه بازاریابی اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 15-41]
  • مفاهیم نبوت و رسالت در قرآن [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 291-297]
  • مفهوم سازی جدید ارائه یک طرح سلسله مراتبی در زمینه بازاریابی اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 15-41]
  • مقامات بررسی تطبیقی مقامات حضرت محمد (ص) با مقامات حضرت عیسی (ع) از دیدگاه قرآن و حدیث [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 131-142]
  • مکان بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی (محصول، قیمت، خدمات پس از فروش، مکان) بر حفظ مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجی‌گر ارزش ادراک‌شده مشتری (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی پوشاک دی‌جی استایل) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 93-106]
  • موتورسازی بررسی تاثیر فضای مجازی بر بازاریابی و تبلیغات (شرکت موتورسازی کویر) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 256-268]
  • موفقیت های جهانی بررسی مفاهیم و نظریه های خصوصی سازی و موفقیت های جهانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 140-155]
  • میوه انار درآمدی بر اهمیت فرآورده‌ها و مشتقات محصولی میوه انار برای مدیریت مسائل انسانی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 99-109]

ن

  • نبوت نبوت و رسالت در قرآن [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 291-297]
  • نتایج بازاریابی فروش بررسی تاثیر انعطاف‌پذیری رابط بازاریابی فروش بر نتایج بازاریابی فروش با نقش‌های تعدیل‌گری پویایی محیطی و سرعت انعطاف‌پذیری (مورد مطالعه: پخش مواد غذایی قاسم همدان) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 37-52]
  • نظریه طبقه‌بندی گزینش برند مصرف کننده در سایت‌های خرید اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 45-64]
  • نقش‌ها نقش مدیریت درآمدها در مدیریت ازدواج [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 88-94]
  • نگرش بررسی تاثیر ابعاد تعامل ادراک شده اینترنتی بر قصد استفاده مداوم کاربران با نقش های میانجی زیبایی شناسی، جذابیت درک شده و نگرش مصرف کننده(مورد مطالعه: مشتریان شهر فرش) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 30-65]
  • نگرش برند بررسی تأثیر افراد مشهور بر قابلیت اعتماد، نگرش برند و حسادت با نقش میانجی حضور اجتماعی(مطالعه موردی : نوین چرم تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 50-70]
  • نوآوری عوامل موثر بر رفتار خریداران و تاثیر خلاقیت و نوآوری در بازاریابی صنعتی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 45-56]
  • نوآوری زیست محیطی بررسی تأثیرات نوآوری زیست‌محیطی، گرایش زیست‌محیطی و همکاری تأمین‌کننده بر عملکرد شرکت(مطالعه موردی: شرکت‌های تولیدی ظروف یکبار مصرف گیاهی تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 147-164]
  • نوآوری سازمانی نقش استراتژی های مدیریت دانش بر یادگیری سازمانی ، نو آوری سازمانی و تسهیم دانش در سازمان [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 179-199]
  • نوآوری سازمانی نقش نوآوری کارکنان در بهبود شرایط سازمانی(مورد مطالعه شهرداری استان فارس)) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-11]
  • نیروی انسانی مروری بر نقش سیستم آموزش ضمن خدمت بر ریزش پرسنل (مورد مطالعه : شرکت پترودانیال) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 57-68]

و

  • وفاداری تاثیراستانداردسازی و سفارش‌سازی بر کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان با تعدیل‌گری رضایتمندی مشتری(مورد مطالعه: واحد بهره برداری ذخایر گازی پالایشگاه چهارم پارس جنوبی) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 143-163]
  • وفاداری به برند مروری بر مفاهیم وفاداری به برند در ادبیات بازاریابی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 8-22]
  • وفاداری کارکنان سنجش تاثیر ا خلاق حرفه ای و معنویت سازمانی بر افزایش وفاداری کارکنان و نشاط سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 71-91]
  • وفاداری نگرشی ابزارها و اهداف ایجاد ارزش لوکس در گردشگری دریایی: مورد گردشگران چینی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 22-44]
  • ویژگیهای محیطی کار بررسی تاثیر ویژگی های امنیت بخشی محیط کار بر نیات رفتاری کارکنان با نقش میانجی هماهنگی و اثربخشی کارکنان با تکیه بر آموزه‌های اسلامی (مورد مطالعه: کارکنان آسایشگاه سالمندان کهریزک تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 1-29]

ه

  • هزینه سرمایه مطالعه ارزش افزوده اقتصادی با رویکرد مروری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 42-57]
  • هوش مصنوعی هوش مصنوعی در بازاریابی: مرور نظام مند و مسیر تحقیقات آتی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-14]

ی

  • یادگیری مروری بر نقش سیستم آموزش ضمن خدمت بر ریزش پرسنل (مورد مطالعه : شرکت پترودانیال) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 57-68]
  • یادگیری سازمانی نقش استراتژی های مدیریت دانش بر یادگیری سازمانی ، نو آوری سازمانی و تسهیم دانش در سازمان [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 179-199]