آبادهنقش حراست در کاهش تعارض های سازمان شهرداری ها (مورد مطالعه شهرداری آباده) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 165-176]
آثار خصوصیسازیبررسی مفاهیم و نظریه های خصوصی سازی و موفقیت های جهانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 140-155]
آگاهی درک شدهبررسی تاثیر سازگاری درک شده بر آگاهی درک شده با نقش میانجی اعتماد درک شده (مورد مطالعه: بانک ملت شعب غرب تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 125-146]
آموزش ضمن خدمتمروری بر نقش سیستم آموزش ضمن خدمت بر ریزش پرسنل (مورد مطالعه : شرکت پترودانیال) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 57-68]
ابهام شرکتیبررسی تأثیر شرایط رقابتی و ابهام شرکتی بر تازه واردان بازار سرمایه (مورد مطالعه : کاربران کارگزاری مفید ) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 44-61]
اجتماعینقش رسانه ها بر بر سبک زندگی فردی و اجتماعی کودکان [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 127-130]
احساس خوشبختی ذهنیتأثیر حمایت سازمانی ادراک شده از طریق احساس خوشبختی ذهنی بر تعهد سازمانی (مطالعه موردی: کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شیراز) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 107-124]
اخلاق حرفه ایسنجش تاثیر ا خلاق حرفه ای و معنویت سازمانی بر افزایش وفاداری کارکنان و نشاط سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 71-91]
ارتباطات غیررسمی و اجتماعیبررسی تاثیر سیستم مدیریت دانش بر بازاریابی در فضای مجازی مورد مطالعه شرکت کارآفرین محور دانا سرمایه [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 197-208]
ارزمروری سیستماتیک بر ارز دیجیتال: پیش بینی آینده ی بیتکوین در سال 2022 [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 1-14]
ارز دیجیتالمروری سیستماتیک بر ارز دیجیتال: پیش بینی آینده ی بیتکوین در سال 2022 [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 1-14]
ارزش ادراکشده مشتریبررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی (محصول، قیمت، خدمات پس از فروش، مکان) بر حفظ مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجیگر ارزش ادراکشده مشتری (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی پوشاک دیجی استایل) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 93-106]
ارزش افزوده اقتصادیمطالعه ارزش افزوده اقتصادی با رویکرد مروری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 42-57]
ارزش لوکسابزارها و اهداف ایجاد ارزش لوکس در گردشگری دریایی: مورد گردشگران چینی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 22-44]
استانداردسازیتاثیراستانداردسازی و سفارشسازی بر کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان با تعدیلگری رضایتمندی مشتری(مورد مطالعه: واحد بهره برداری ذخایر گازی پالایشگاه چهارم پارس جنوبی) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 143-163]
استراتژی بازاریابی سبزمروری بر مدیریت بازاریابی سبز: یک رویکرد ابعادی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
اشتیاق شغلیسنجش تاثیر تعالی سازمانی بر بهبود اشتیاق شغلی کارکنان و تاثیر آن برخودکارآمدی سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 217-234]
اصولارائه یک طرح سلسله مراتبی در زمینه بازاریابی اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 15-41]
اعتمادشناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: کاربران بانکداری اینترنتی بانک سامان) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 23-43]
اعتماد الکترونیکبررسی تاثیر امنیت درک شده بر اعتماد الکترونیک و قصد استفاده عملیاتی با نقش میانجی نگرش استفاده و قصد رفتاری [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 21-36]
اعتماد به برندبررسی تأثیر طعم درک شده ، کیفیت درک شده و اعتماد به برند بر تمایل به خرید با نقش تبدیلگر جایزه طعم (موردمطالعه: رستورانهای پدر خوب شمال تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 69-92]
اعتماد درک شدهبررسی تاثیر سازگاری درک شده بر آگاهی درک شده با نقش میانجی اعتماد درک شده (مورد مطالعه: بانک ملت شعب غرب تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 125-146]
افراد مشهوربررسی تأثیر افراد مشهور بر قابلیت اعتماد، نگرش برند و حسادت با نقش میانجی حضور اجتماعی(مطالعه موردی : نوین چرم تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 50-70]
اقلام تعهدی اختیاریشناسایی و تبیین رابطه بین کیفیت سود و توانایی مدیریت [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 75-85]
اقلام تعهدی غیر اختیاریشناسایی و تبیین رابطه بین کیفیت سود و توانایی مدیریت [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 75-85]
امنیت تجارتکسب مزیت رقابتی ؛ شاخصی نو در استقرار اثر بخش تجارت الکترونیک [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 156-178]
امنیت درک شدهبررسی تاثیر امنیت درک شده بر اعتماد الکترونیک و قصد استفاده عملیاتی با نقش میانجی نگرش استفاده و قصد رفتاری [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 21-36]
بانکداری اینترنتیشناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی: کاربران بانکداری اینترنتی بانک سامان) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 23-43]
بانک های تجاریبررسی ریسک نقدینگی در بانک های تجاری با رویکرد مروری [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 85-98]
بررسی تطبیقیبررسی تطبیقی مقامات حضرت محمد (ص) با مقامات حضرت عیسی (ع) از دیدگاه قرآن و حدیث [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 131-142]
برندمروری بر مفاهیم وفاداری به برند در ادبیات بازاریابی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 8-22]
برندهای مُدگزینش برند مصرف کننده در سایتهای خرید اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 45-64]
بهایابی بر مبنای فعالیت زمانگراشناسایی و رتبه بندی موانع به کارگیری سیستم بهایابی بر TD-ABC در صنایع سنگ استان فارس [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 177-186]
بهره وری و عملکرد سازمانیبررسی تاثیر سیستم مدیریت دانش بر بازاریابی در فضای مجازی مورد مطالعه شرکت کارآفرین محور دانا سرمایه [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 197-208]
بورس اوراق بهادار تهرانتاثیر حاکمیت شرکتی بر ثبات مالی و دسترسی به خدمات مالی در بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 53-68]
بورس اوراق بهادار تهرانتاثیر حاکمیت شرکتی بر ثبات مالی و دسترسی به خدمات مالی در بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 117-134]
بیت کوینمروری سیستماتیک بر ارز دیجیتال: پیش بینی آینده ی بیتکوین در سال 2022 [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 1-14]
پ
پاداشبررسی اهمیت پاداش های کلامی بر انگیزه خود مصممی مدیران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 65-74]
پاداش کلامیبررسی اهمیت پاداش های کلامی بر انگیزه خود مصممی مدیران [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 65-74]
پاسخگویی درک شدهبررسی تاثیر ابعاد تعامل ادراک شده اینترنتی بر قصد استفاده مداوم کاربران با نقش های میانجی زیبایی شناسی، جذابیت درک شده و نگرش مصرف کننده(مورد مطالعه: مشتریان شهر فرش) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 30-65]
پنل دلفیشناسایی و بررسی عوامل محیطی موثر بر بازاریابی صنعتی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-9]
پیشبینیمروری سیستماتیک بر ارز دیجیتال: پیش بینی آینده ی بیتکوین در سال 2022 [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 1-14]
پیش بینی سودبررسی تاثیر مالکیت نهادی بر رابطه بین جریان وجوه نقد آزاد و جریان نقدی عملیاتی و پیش بینی سود [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 71-99]
پیوند انگیزه و ترجیحاتنقش انگیزههای اساسی در تمایل به پرداخت آنلاین در تجارت الکترونیک [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 58-74]
ت
تئوری بازاریابی اجتماعیارائه یک طرح سلسله مراتبی در زمینه بازاریابی اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 15-41]
تازه واردان مفیدبررسی تأثیر شرایط رقابتی و ابهام شرکتی بر تازه واردان بازار سرمایه (مورد مطالعه : کاربران کارگزاری مفید ) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 44-61]
تاکتیکهای مذاکرهشناسایی و رتبهبندی تاکتیکهای مذاکره در گفتمان مذاکرات شورای اسلامی شهر شیراز به روش AHP در شورای شهر شیراز [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 209-244]
تبلیغاتبررسی تاثیر فضای مجازی بر بازاریابی و تبلیغات (شرکت موتورسازی کویر) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 256-268]
تجارت الکترونیکنقش انگیزههای اساسی در تمایل به پرداخت آنلاین در تجارت الکترونیک [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 58-74]
تجارت الکترونیککسب مزیت رقابتی ؛ شاخصی نو در استقرار اثر بخش تجارت الکترونیک [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 156-178]
تجربه ی اقتصادیابزارها و اهداف ایجاد ارزش لوکس در گردشگری دریایی: مورد گردشگران چینی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 22-44]
تحلیل تعدیلینقش انگیزههای اساسی در تمایل به پرداخت آنلاین در تجارت الکترونیک [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 58-74]
تحلیل کتاب سنجیهوش مصنوعی در بازاریابی: مرور نظام مند و مسیر تحقیقات آتی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-14]
تسهیم دانشنقش استراتژی های مدیریت دانش بر یادگیری سازمانی ، نو آوری سازمانی و تسهیم دانش در سازمان [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 179-199]
تصویربرداری عصبیبررسی نقش بازاریابی عصبی در رفتار هیجانی خرید در مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 101-119]
تطبیق اولویتهانقش انگیزههای اساسی در تمایل به پرداخت آنلاین در تجارت الکترونیک [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 58-74]
تعارضنقش حراست در کاهش تعارض های سازمان شهرداری ها (مورد مطالعه شهرداری آباده) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 165-176]
تعالی سازمانیسنجش تاثیر تعالی سازمانی بر بهبود اشتیاق شغلی کارکنان و تاثیر آن برخودکارآمدی سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 217-234]
تعهد خریدارعوامل موثر بر رفتار خریداران و تاثیر خلاقیت و نوآوری در بازاریابی صنعتی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 45-56]
تعهد سازمانیارائه مدل علی مسئولیت اجتماعی سازمان با تاکید بر نقش تعهد سازمانی(مورد مطالعه: شرکت های صنعتی شهر تهران در سال 99) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 28-44]
تعهد سازمانیبررسی ادراک مسئولیت پذیری اجتماعی و تأثیر آن بر رضایت شغلی و تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 118-139]
تعهد سازمانیتأثیر حمایت سازمانی ادراک شده از طریق احساس خوشبختی ذهنی بر تعهد سازمانی (مطالعه موردی: کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شیراز) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 107-124]
تغییر سازمانیبررسی تاثیر تفکر استراتژیک و تغییر سازمانی و کاهش فرسودگی شغلی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 92-117]
تفکر استراتژیکبررسی تاثیر تفکر استراتژیک و تغییر سازمانی و کاهش فرسودگی شغلی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 92-117]
تکامل بازاریابی دیجیتالمروری بر بازاریابی دیجیتال و ابعاد آن از دیروز تا امروز [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 62-81]
تکنیک هاارائه یک طرح سلسله مراتبی در زمینه بازاریابی اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 15-41]
تمایل به پرداختنقش انگیزههای اساسی در تمایل به پرداخت آنلاین در تجارت الکترونیک [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 58-74]
تمایل به خریدبررسی تأثیر طعم درک شده ، کیفیت درک شده و اعتماد به برند بر تمایل به خرید با نقش تبدیلگر جایزه طعم (موردمطالعه: رستورانهای پدر خوب شمال تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 69-92]
توابع مالیشاخص های مهم در مدیریت مالی و مروری بر مدل سازی آنها [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-7]
توانایی مدیریتشناسایی و تبیین رابطه بین کیفیت سود و توانایی مدیریت [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 75-85]
تولید محتوالزوم توجه به تولید محتوی در مدیریت رسانه های اجتماعی [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 243-255]
تولیدی ظروف یکبار مصرفبررسی تأثیرات نوآوری زیستمحیطی، گرایش زیستمحیطی و همکاری تأمینکننده بر عملکرد شرکت(مطالعه موردی: شرکتهای تولیدی ظروف یکبار مصرف گیاهی تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 147-164]
ث
ثبات مالیبررسی ریسک نقدینگی در بانک های تجاری با رویکرد مروری [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 85-98]
ثبات مالیتاثیر حاکمیت شرکتی بر ثبات مالی و دسترسی به خدمات مالی در بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 53-68]
ثبات مالیتاثیر حاکمیت شرکتی بر ثبات مالی و دسترسی به خدمات مالی در بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 117-134]
ج
جذابیت درک شدهبررسی تاثیر ابعاد تعامل ادراک شده اینترنتی بر قصد استفاده مداوم کاربران با نقش های میانجی زیبایی شناسی، جذابیت درک شده و نگرش مصرف کننده(مورد مطالعه: مشتریان شهر فرش) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 30-65]
جریان نقدی عملیاتیبررسی تاثیر مالکیت نهادی بر رابطه بین جریان وجوه نقد آزاد و جریان نقدی عملیاتی و پیش بینی سود [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 71-99]
جریان وجوه نقد آزادبررسی تاثیر مالکیت نهادی بر رابطه بین جریان وجوه نقد آزاد و جریان نقدی عملیاتی و پیش بینی سود [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 71-99]
چ
چابکینقش چابکی در سازمان شهرداری ها(مورد مطالعه شهرداری استان فارس) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 187-196]
چارچوب انگیزههای اساسینقش انگیزههای اساسی در تمایل به پرداخت آنلاین در تجارت الکترونیک [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 58-74]
ح
حاکمیت شرکتیتاثیر حاکمیت شرکتی بر ثبات مالی و دسترسی به خدمات مالی در بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 53-68]
حاکمیت شرکتیتاثیر حاکمیت شرکتی بر ثبات مالی و دسترسی به خدمات مالی در بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 117-134]
حدیثبررسی تطبیقی مقامات حضرت محمد (ص) با مقامات حضرت عیسی (ع) از دیدگاه قرآن و حدیث [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 131-142]
حراستنقش حراست در کاهش تعارض های سازمان شهرداری ها (مورد مطالعه شهرداری آباده) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 165-176]
حراستنقش حراست شهرداری ها در کاهش رفتارهای انحرافی ضدتولید [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 100-111]
حضرت عیسی (ع)بررسی تطبیقی مقامات حضرت محمد (ص) با مقامات حضرت عیسی (ع) از دیدگاه قرآن و حدیث [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 131-142]
حضرت محمد (ص)بررسی تطبیقی مقامات حضرت محمد (ص) با مقامات حضرت عیسی (ع) از دیدگاه قرآن و حدیث [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 131-142]
حضور اجتماعیبررسی تأثیر افراد مشهور بر قابلیت اعتماد، نگرش برند و حسادت با نقش میانجی حضور اجتماعی(مطالعه موردی : نوین چرم تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 50-70]
حفظ نیروی انسانیمروری بر نقش سیستم آموزش ضمن خدمت بر ریزش پرسنل (مورد مطالعه : شرکت پترودانیال) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 57-68]
حمایت سازمانی ادراک شدهتأثیر حمایت سازمانی ادراک شده از طریق احساس خوشبختی ذهنی بر تعهد سازمانی (مطالعه موردی: کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شیراز) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 107-124]
حواس پنج گانهبررسی نقش بازاریابی عصبی در رفتار هیجانی خرید در مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 101-119]
خ
خدمات بانکیمروری بر انواع خدمات بانکی با رویکرد شبکه های اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 99-105]
خدمات پس از فروشبررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی (محصول، قیمت، خدمات پس از فروش، مکان) بر حفظ مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجیگر ارزش ادراکشده مشتری (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی پوشاک دیجی استایل) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 93-106]
دسترسی به خدمات مالیتاثیر حاکمیت شرکتی بر ثبات مالی و دسترسی به خدمات مالی در بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 53-68]
دسترسی به خدمات مالیتاثیر حاکمیت شرکتی بر ثبات مالی و دسترسی به خدمات مالی در بانکهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 117-134]
دیجیتال مارکتینگمروری بر بازاریابی دیجیتال و ابعاد آن از دیروز تا امروز [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 62-81]
ر
راهبردهای بازاریابیراهبردهای بازاریابی سازمانها از طریق رسانههای اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 69-84]
رتبهبندی AHPشناسایی و رتبهبندی تاکتیکهای مذاکره در گفتمان مذاکرات شورای اسلامی شهر شیراز به روش AHP در شورای شهر شیراز [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 209-244]
رسالتنبوت و رسالت در قرآن [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 291-297]
رسانهنقش رسانه ها بر بر سبک زندگی فردی و اجتماعی کودکان [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 127-130]
رسانهاثرگذاری رسانههای اجتماعی بر توسعه گردشگری درمانی(مورد مطالعه: شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 298-303]
رسانه های اجتماعیراهبردهای بازاریابی سازمانها از طریق رسانههای اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 69-84]
رضایت شغلیبررسی ادراک مسئولیت پذیری اجتماعی و تأثیر آن بر رضایت شغلی و تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 118-139]
رضایتمندی مشتریانتاثیراستانداردسازی و سفارشسازی بر کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان با تعدیلگری رضایتمندی مشتری(مورد مطالعه: واحد بهره برداری ذخایر گازی پالایشگاه چهارم پارس جنوبی) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 143-163]
رفتار شهروندی سازمانیبررسی تاثیر ویژگی های امنیت بخشی محیط کار بر نیات رفتاری کارکنان با نقش میانجی هماهنگی و اثربخشی کارکنان با تکیه بر آموزههای اسلامی (مورد مطالعه: کارکنان آسایشگاه سالمندان کهریزک تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 1-29]
رفتار مشتریبررسی نقش بازاریابی عصبی در رفتار هیجانی خرید در مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 101-119]
رفتارهای ضدتولیدنقش حراست شهرداری ها در کاهش رفتارهای انحرافی ضدتولید [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 100-111]
روابط خریدار و فروشندهعوامل موثر بر رفتار خریداران و تاثیر خلاقیت و نوآوری در بازاریابی صنعتی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 45-56]
رودههانقش مدیریت فروش میوه انار و فرآوردههای آن در جلوگیری و پیشگیری از سرطانهای دستگاه گوارش (مورد مطالعه: رودهها، مری و معده) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 164-169]
روش های خصوصی سازیبررسی مفاهیم و نظریه های خصوصی سازی و موفقیت های جهانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 140-155]
ریزش پرسنلمروری بر نقش سیستم آموزش ضمن خدمت بر ریزش پرسنل (مورد مطالعه : شرکت پترودانیال) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 57-68]
ریسک اعتباریبررسی ریسک نقدینگی در بانک های تجاری با رویکرد مروری [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 85-98]
ریسک نقدینگیبررسی ریسک نقدینگی در بانک های تجاری با رویکرد مروری [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 85-98]
ز
زیبایی شناسیبررسی تاثیر ابعاد تعامل ادراک شده اینترنتی بر قصد استفاده مداوم کاربران با نقش های میانجی زیبایی شناسی، جذابیت درک شده و نگرش مصرف کننده(مورد مطالعه: مشتریان شهر فرش) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 30-65]
س
ساختار دانشتأثیر سبک های یادگیری و ساختار دانش بر عملکرد فروش (مورد مطالعه: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 112-126]
ساختار عقلانیهوش مصنوعی در بازاریابی: مرور نظام مند و مسیر تحقیقات آتی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-14]
ساختار مفهومیهوش مصنوعی در بازاریابی: مرور نظام مند و مسیر تحقیقات آتی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-14]
سازگاری درک شدهبررسی تاثیر سازگاری درک شده بر آگاهی درک شده با نقش میانجی اعتماد درک شده (مورد مطالعه: بانک ملت شعب غرب تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 125-146]
سبک زندگی فردینقش رسانه ها بر بر سبک زندگی فردی و اجتماعی کودکان [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 127-130]
سبک های یادگیریتأثیر سبک های یادگیری و ساختار دانش بر عملکرد فروش (مورد مطالعه: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 112-126]
سرطان دستگاه گوارشنقش مدیریت فروش میوه انار و فرآوردههای آن در جلوگیری و پیشگیری از سرطانهای دستگاه گوارش (مورد مطالعه: رودهها، مری و معده) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 164-169]
سفارشسازیتاثیراستانداردسازی و سفارشسازی بر کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان با تعدیلگری رضایتمندی مشتری(مورد مطالعه: واحد بهره برداری ذخایر گازی پالایشگاه چهارم پارس جنوبی) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 143-163]
سود عملیاتیمطالعه ارزش افزوده اقتصادی با رویکرد مروری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 42-57]
ش
شاخص های مالیشاخص های مهم در مدیریت مالی و مروری بر مدل سازی آنها [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-7]
شبکه های اجتماعیراهبردهای بازاریابی سازمانها از طریق رسانههای اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 69-84]
شبکه های اجتماعیمروری بر انواع خدمات بانکی با رویکرد شبکه های اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 99-105]
شخصی سازی درک شدهبررسی تاثیر ابعاد تعامل ادراک شده اینترنتی بر قصد استفاده مداوم کاربران با نقش های میانجی زیبایی شناسی، جذابیت درک شده و نگرش مصرف کننده(مورد مطالعه: مشتریان شهر فرش) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 30-65]
شرایط رقابتیبررسی تأثیر شرایط رقابتی و ابهام شرکتی بر تازه واردان بازار سرمایه (مورد مطالعه : کاربران کارگزاری مفید ) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 44-61]
شرکت معدنی و صنعتی چادرملوتأثیر سبک های یادگیری و ساختار دانش بر عملکرد فروش (مورد مطالعه: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 112-126]
شرکت های تولیدیارائه مدل علی مسئولیت اجتماعی سازمان با تاکید بر نقش تعهد سازمانی(مورد مطالعه: شرکت های صنعتی شهر تهران در سال 99) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 28-44]
شناسایی موانع به کارگیری TDABCشناسایی و رتبه بندی موانع به کارگیری سیستم بهایابی بر TD-ABC در صنایع سنگ استان فارس [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 177-186]
شهردارینقش حراست در کاهش تعارض های سازمان شهرداری ها (مورد مطالعه شهرداری آباده) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 165-176]
شهردارینقش چابکی در سازمان شهرداری ها(مورد مطالعه شهرداری استان فارس) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 187-196]
شهردارینقش نوآوری کارکنان در بهبود شرایط سازمانی(مورد مطالعه شهرداری استان فارس)) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-11]
شهردارینقش حراست شهرداری ها در کاهش رفتارهای انحرافی ضدتولید [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 100-111]
ضرورت تجارت الکترونیککسب مزیت رقابتی ؛ شاخصی نو در استقرار اثر بخش تجارت الکترونیک [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 156-178]
ع
علاقه به اثربخشیبررسی تاثیر ویژگی های امنیت بخشی محیط کار بر نیات رفتاری کارکنان با نقش میانجی هماهنگی و اثربخشی کارکنان با تکیه بر آموزههای اسلامی (مورد مطالعه: کارکنان آسایشگاه سالمندان کهریزک تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 1-29]
علاقه به تایید مدیرانبررسی تاثیر ویژگی های امنیت بخشی محیط کار بر نیات رفتاری کارکنان با نقش میانجی هماهنگی و اثربخشی کارکنان با تکیه بر آموزههای اسلامی (مورد مطالعه: کارکنان آسایشگاه سالمندان کهریزک تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 1-29]
علاقه به هماهنگیبررسی تاثیر ویژگی های امنیت بخشی محیط کار بر نیات رفتاری کارکنان با نقش میانجی هماهنگی و اثربخشی کارکنان با تکیه بر آموزههای اسلامی (مورد مطالعه: کارکنان آسایشگاه سالمندان کهریزک تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 1-29]
عملکردبررسی تأثیرات نوآوری زیستمحیطی، گرایش زیستمحیطی و همکاری تأمینکننده بر عملکرد شرکت(مطالعه موردی: شرکتهای تولیدی ظروف یکبار مصرف گیاهی تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 147-164]
عملکرد فروشتأثیر سبک های یادگیری و ساختار دانش بر عملکرد فروش (مورد مطالعه: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 112-126]
عوامل موثرشناسایی و بررسی عوامل محیطی موثر بر بازاریابی صنعتی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-9]
غ
غنای اطلاعاتبررسی تاثیر سیستم مدیریت دانش بر بازاریابی در فضای مجازی مورد مطالعه شرکت کارآفرین محور دانا سرمایه [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 197-208]
ف
فرآوردههادرآمدی بر اهمیت فرآوردهها و مشتقات محصولی میوه انار برای مدیریت مسائل انسانی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 99-109]
فضای مجازیبررسی تاثیر فضای مجازی بر بازاریابی و تبلیغات (شرکت موتورسازی کویر) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 256-268]
ق
قابلیت اعتمادبررسی تأثیر افراد مشهور بر قابلیت اعتماد، نگرش برند و حسادت با نقش میانجی حضور اجتماعی(مطالعه موردی : نوین چرم تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 50-70]
قرآنبررسی تطبیقی مقامات حضرت محمد (ص) با مقامات حضرت عیسی (ع) از دیدگاه قرآن و حدیث [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 131-142]
قران کریمنبوت و رسالت در قرآن [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 291-297]
قصد استفاده عملیاتیبررسی تاثیر امنیت درک شده بر اعتماد الکترونیک و قصد استفاده عملیاتی با نقش میانجی نگرش استفاده و قصد رفتاری [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 21-36]
قصد استفاده مستمربررسی تاثیر ابعاد تعامل ادراک شده اینترنتی بر قصد استفاده مداوم کاربران با نقش های میانجی زیبایی شناسی، جذابیت درک شده و نگرش مصرف کننده(مورد مطالعه: مشتریان شهر فرش) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 30-65]
قصد ماندنبررسی تاثیر ویژگی های امنیت بخشی محیط کار بر نیات رفتاری کارکنان با نقش میانجی هماهنگی و اثربخشی کارکنان با تکیه بر آموزههای اسلامی (مورد مطالعه: کارکنان آسایشگاه سالمندان کهریزک تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 1-29]
قیمتبررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی (محصول، قیمت، خدمات پس از فروش، مکان) بر حفظ مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجیگر ارزش ادراکشده مشتری (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی پوشاک دیجی استایل) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 93-106]
ک
کاراییبررسی تاثیر ویژگی های امنیت بخشی محیط کار بر نیات رفتاری کارکنان با نقش میانجی هماهنگی و اثربخشی کارکنان با تکیه بر آموزههای اسلامی (مورد مطالعه: کارکنان آسایشگاه سالمندان کهریزک تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 1-29]
کارکناننقش چابکی در سازمان شهرداری ها(مورد مطالعه شهرداری استان فارس) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 187-196]
کارکناننقش نوآوری کارکنان در بهبود شرایط سازمانی(مورد مطالعه شهرداری استان فارس)) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-11]
کارگزاری مفیدبررسی تأثیر شرایط رقابتی و ابهام شرکتی بر تازه واردان بازار سرمایه (مورد مطالعه : کاربران کارگزاری مفید ) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 44-61]
کاهش فرسودگیبررسی تاثیر تفکر استراتژیک و تغییر سازمانی و کاهش فرسودگی شغلی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 92-117]
کروزر چینیابزارها و اهداف ایجاد ارزش لوکس در گردشگری دریایی: مورد گردشگران چینی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 22-44]
کمیته امداد امام خمینی (ره)تأثیر حمایت سازمانی ادراک شده از طریق احساس خوشبختی ذهنی بر تعهد سازمانی (مطالعه موردی: کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شیراز) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 107-124]
کنترل درک شدهبررسی تاثیر ابعاد تعامل ادراک شده اینترنتی بر قصد استفاده مداوم کاربران با نقش های میانجی زیبایی شناسی، جذابیت درک شده و نگرش مصرف کننده(مورد مطالعه: مشتریان شهر فرش) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 30-65]
کودکاننقش رسانه ها بر بر سبک زندگی فردی و اجتماعی کودکان [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 127-130]
کیفیت خدمات فنی-کاربردیتاثیراستانداردسازی و سفارشسازی بر کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان با تعدیلگری رضایتمندی مشتری(مورد مطالعه: واحد بهره برداری ذخایر گازی پالایشگاه چهارم پارس جنوبی) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 143-163]
کیفیت سودشناسایی و تبیین رابطه بین کیفیت سود و توانایی مدیریت [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 75-85]
گ
گردشگریاثرگذاری رسانههای اجتماعی بر توسعه گردشگری درمانی(مورد مطالعه: شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 298-303]
گردشگری درمانیاثرگذاری رسانههای اجتماعی بر توسعه گردشگری درمانی(مورد مطالعه: شهر اصفهان) [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 298-303]
گزینش برندگزینش برند مصرف کننده در سایتهای خرید اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 45-64]
م
مالکیت نهادیبررسی تاثیر مالکیت نهادی بر رابطه بین جریان وجوه نقد آزاد و جریان نقدی عملیاتی و پیش بینی سود [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 71-99]
محصولبررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی (محصول، قیمت، خدمات پس از فروش، مکان) بر حفظ مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجیگر ارزش ادراکشده مشتری (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی پوشاک دیجی استایل) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 93-106]
محصول سبزمروری بر مدیریت بازاریابی سبز: یک رویکرد ابعادی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
محصولیدرآمدی بر اهمیت فرآوردهها و مشتقات محصولی میوه انار برای مدیریت مسائل انسانی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 99-109]
محیط خردشناسایی و بررسی عوامل محیطی موثر بر بازاریابی صنعتی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-9]
محیط کلانشناسایی و بررسی عوامل محیطی موثر بر بازاریابی صنعتی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-9]
مدل سازیشاخص های مهم در مدیریت مالی و مروری بر مدل سازی آنها [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-7]
مدلهای وفاداری به برندمروری بر مفاهیم وفاداری به برند در ادبیات بازاریابی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 8-22]
مدیریتبررسی چگونگی اثرگذاری مدیریت مالی الکترونیک بر بازار سرمایه [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 60-70]
مدیریت رسانه های اجتماعیلزوم توجه به تولید محتوی در مدیریت رسانه های اجتماعی [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 243-255]
مدیریت فروش میوه انارنقش مدیریت فروش میوه انار و فرآوردههای آن در جلوگیری و پیشگیری از سرطانهای دستگاه گوارش (مورد مطالعه: رودهها، مری و معده) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 164-169]
مدیریت مالیشاخص های مهم در مدیریت مالی و مروری بر مدل سازی آنها [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-7]
مدیریت مالیبررسی چگونگی اثرگذاری مدیریت مالی الکترونیک بر بازار سرمایه [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 60-70]
مدیریت مالی الکترونیکبررسی چگونگی اثرگذاری مدیریت مالی الکترونیک بر بازار سرمایه [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 60-70]
مذاکرهشناسایی و رتبهبندی تاکتیکهای مذاکره در گفتمان مذاکرات شورای اسلامی شهر شیراز به روش AHP در شورای شهر شیراز [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 209-244]
مرینقش مدیریت فروش میوه انار و فرآوردههای آن در جلوگیری و پیشگیری از سرطانهای دستگاه گوارش (مورد مطالعه: رودهها، مری و معده) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 164-169]
مسئولیت اجتماعی سازمانارائه مدل علی مسئولیت اجتماعی سازمان با تاکید بر نقش تعهد سازمانی(مورد مطالعه: شرکت های صنعتی شهر تهران در سال 99) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 28-44]
مسئولیت پذیری اجتماعیبررسی ادراک مسئولیت پذیری اجتماعی و تأثیر آن بر رضایت شغلی و تعهد سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 118-139]
مشتقاتدرآمدی بر اهمیت فرآوردهها و مشتقات محصولی میوه انار برای مدیریت مسائل انسانی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 99-109]
معدهنقش مدیریت فروش میوه انار و فرآوردههای آن در جلوگیری و پیشگیری از سرطانهای دستگاه گوارش (مورد مطالعه: رودهها، مری و معده) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 164-169]
معنویت سازمانیسنجش تاثیر ا خلاق حرفه ای و معنویت سازمانی بر افزایش وفاداری کارکنان و نشاط سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 71-91]
معیارهای مبناارائه یک طرح سلسله مراتبی در زمینه بازاریابی اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 15-41]
مفاهیمارائه یک طرح سلسله مراتبی در زمینه بازاریابی اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 15-41]
مفاهیمنبوت و رسالت در قرآن [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 291-297]
مفهوم سازی جدیدارائه یک طرح سلسله مراتبی در زمینه بازاریابی اجتماعی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 15-41]
مقاماتبررسی تطبیقی مقامات حضرت محمد (ص) با مقامات حضرت عیسی (ع) از دیدگاه قرآن و حدیث [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 131-142]
مکانبررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی (محصول، قیمت، خدمات پس از فروش، مکان) بر حفظ مشتری با در نظر گرفتن نقش میانجیگر ارزش ادراکشده مشتری (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه اینترنتی پوشاک دیجی استایل) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 93-106]
موتورسازیبررسی تاثیر فضای مجازی بر بازاریابی و تبلیغات (شرکت موتورسازی کویر) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 256-268]
موفقیت های جهانیبررسی مفاهیم و نظریه های خصوصی سازی و موفقیت های جهانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 140-155]
میوه اناردرآمدی بر اهمیت فرآوردهها و مشتقات محصولی میوه انار برای مدیریت مسائل انسانی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 99-109]
ن
نبوتنبوت و رسالت در قرآن [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 291-297]
نتایج بازاریابی فروشبررسی تاثیر انعطافپذیری رابط بازاریابی فروش بر نتایج بازاریابی فروش با نقشهای تعدیلگری پویایی محیطی و سرعت انعطافپذیری (مورد مطالعه: پخش مواد غذایی قاسم همدان) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 37-52]
نظریه طبقهبندیگزینش برند مصرف کننده در سایتهای خرید اجتماعی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 45-64]
نگرشبررسی تاثیر ابعاد تعامل ادراک شده اینترنتی بر قصد استفاده مداوم کاربران با نقش های میانجی زیبایی شناسی، جذابیت درک شده و نگرش مصرف کننده(مورد مطالعه: مشتریان شهر فرش) [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 30-65]
نگرش برندبررسی تأثیر افراد مشهور بر قابلیت اعتماد، نگرش برند و حسادت با نقش میانجی حضور اجتماعی(مطالعه موردی : نوین چرم تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 50-70]
نوآوریعوامل موثر بر رفتار خریداران و تاثیر خلاقیت و نوآوری در بازاریابی صنعتی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 45-56]
نوآوری زیست محیطیبررسی تأثیرات نوآوری زیستمحیطی، گرایش زیستمحیطی و همکاری تأمینکننده بر عملکرد شرکت(مطالعه موردی: شرکتهای تولیدی ظروف یکبار مصرف گیاهی تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 147-164]
نوآوری سازمانینقش استراتژی های مدیریت دانش بر یادگیری سازمانی ، نو آوری سازمانی و تسهیم دانش در سازمان [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 179-199]
نوآوری سازمانینقش نوآوری کارکنان در بهبود شرایط سازمانی(مورد مطالعه شهرداری استان فارس)) [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-11]
نیروی انسانیمروری بر نقش سیستم آموزش ضمن خدمت بر ریزش پرسنل (مورد مطالعه : شرکت پترودانیال) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 57-68]
و
وفاداریتاثیراستانداردسازی و سفارشسازی بر کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان با تعدیلگری رضایتمندی مشتری(مورد مطالعه: واحد بهره برداری ذخایر گازی پالایشگاه چهارم پارس جنوبی) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 143-163]
وفاداری به برندمروری بر مفاهیم وفاداری به برند در ادبیات بازاریابی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 8-22]
وفاداری کارکنانسنجش تاثیر ا خلاق حرفه ای و معنویت سازمانی بر افزایش وفاداری کارکنان و نشاط سازمانی [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 71-91]
وفاداری نگرشیابزارها و اهداف ایجاد ارزش لوکس در گردشگری دریایی: مورد گردشگران چینی [دوره 2، شماره 3، 1400، صفحه 22-44]
ویژگیهای محیطی کاربررسی تاثیر ویژگی های امنیت بخشی محیط کار بر نیات رفتاری کارکنان با نقش میانجی هماهنگی و اثربخشی کارکنان با تکیه بر آموزههای اسلامی (مورد مطالعه: کارکنان آسایشگاه سالمندان کهریزک تهران) [دوره 2، شماره 6، 1400، صفحه 1-29]
ه
هزینه سرمایهمطالعه ارزش افزوده اقتصادی با رویکرد مروری [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 42-57]
هوش مصنوعیهوش مصنوعی در بازاریابی: مرور نظام مند و مسیر تحقیقات آتی [دوره 2، شماره 4، 1400، صفحه 1-14]
ی
یادگیریمروری بر نقش سیستم آموزش ضمن خدمت بر ریزش پرسنل (مورد مطالعه : شرکت پترودانیال) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 57-68]
یادگیری سازمانینقش استراتژی های مدیریت دانش بر یادگیری سازمانی ، نو آوری سازمانی و تسهیم دانش در سازمان [دوره 2، شماره 5، 1400، صفحه 179-199]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد